Meny
Kan du ikke hente brikkefeste, kan dette også sendes deg per post. Ta kontakt med kundeservice via vårt kontaktskjema
Ved salg av kjøretøy må du huske følgende:
Saldo over -10.000,- faktureres hver 14 dag.
saldo over -200,- faktureres hver 30 dag.
Saldo over -25,- faktureres hver 60 dag.
Det kan ta opp til 2 dager før faktura blir synlig i nettbanken. Varselet mottar du fra din bank når de har mottatt faktura fra oss, fakturaen blir tilgjengelig når din bank har lastet den inn.
Dersom du har kontoer i forskjellige banker, vil varselet være synlig i hver bank, men du vil kun finne faktura og bli belastet fra den bankkontoen du har opprettet avtalen på.
På enkelte ferjer vises én ferjeoverfart som to beløp; en pris med moms for ferjebilletten, i tillegg til en egen pris for bomavgift på ferje. Det er det totale beløpet som er prisen for ferjeoverfarten.
Månedstaket går per kalender måned og gjelder fra 1-31. Vi fakturerer løpende etter oppnådd beløp, og du kan derfor få passeringer for en lengre periode eller på tvers av månedstaket. Du kan sjekke dine passeringer på MinSide.
Vi sender faktura på Avtalegiro, E-faktura, EHF, DigiPost og post.
Det er nå innført fakturagebyr på våre forsendelser per post, klikk her for å lese mer.
Hvis du har mottatt faktura fra oss på ferjepasseringer, men du har en avtale med AutoPASS Ferje, kan det være saldoen din er tom, eller du er registrert med feil informasjon i din avtale med AutoPASS ferje. ta kontakt med Flyt eller AutoPASS ferje for å få klarhet i din sak.
For å opprette en lokal avtale med høyere rabatt på dine ferjepasseringer, må du kontakte www.autopassferje.no
Det er dessverre ikke mulig med forskuddsbetaling på avtaler hos Flyt. Du har likevel maks rabatt i alle bomanlegg for vei, i tillegg til 10% rabatt på ferje.
Nei dessverre, vi fakturerer på beløp og ikke per dato.
Kontakt oss via vårt kontaktskjema på nett, eller ved å sende oss et brev.
Dersom du ønsker å sende klage til oss, er det viktig at du inkluderer fakturanummer på fakturaen det gjelder. Du kan også legge ved bilde av selve fakturaen, eller vedlegg. Fakturanummeret finner du øverst til høyre på fakturaen.
Du finner spesifisert moms for passeringer med ferje ved å logge inn på MinSide. Finn passeringer og velg rapport over passeringer.
Dersom vi allerede har sendt faktura for disse passeringene, vil du finne passeringsoversikt og momsbilag som vedlegg på fakturaen.
Flytbrikken er EETS godkjent og kan brukes på en rekke passeringer i utlandet som;
Bøjden – Fynshav
Spodsbjerg – Tårs
Odden – Århus (Personbil)
Odden – Ebeltoft (Personbil)
Gedser – Rostock (Personbil)
Rødby – Puttgarden(Personbil)
Flyt brikken kan brukes på Øresundbroen. For rabatt på dine bropasseringer, kontakt Øresund kundeservice
Aktiveringslinken som blir tilsendt via ny MinSide, kan ligge i din søppelpost.
Hvis du har logget inn på MinSide og benyttet deg av "Aktiver tilgang" uten resultat;, kan det være din avtale er registrert uten mailadresse, eller en mailadresse som ikke lenger er i bruk.
Vi anbefaler også å sjekke din søppelpost før du kontakter oss.
For å sjekke eller endre mailadresse på din avtale kan du bruke vårt kontaktskjema, chat eller ringe oss på 55 55 94 94.
Det er mange bedrifter og private som gjerne vil dele tilgang til avtalen.
Slik gjør du det;
Bedrift:
Kontaktperson eller daglig leder sender oss mailadressene til dem som skal ha tilgang på vårt kontaktskjema. Husk at denne tilgangen vil være aktiv frem til vi mottar annen beskjed.
Privat:
Eier av avtalen sender oss mailadressene til dem som skal ha tilgang på vårt kontaktskjema. Husk at denne tilgangen vil være aktiv frem til vi mottar annen beskjed.
Hvis du trykker Ctrl+F, skriver inn bilnummeret og trykker "Enter" tar nettsiden deg videre til søkeresultatet. Ctrl+F fungerer på alle nettsteder.
Søkemotoren er avhengig av at søket ditt er synlig. Hvis du har avtalen minimert/lukket, vil ikke søkemotoren kunne finne ditt bilnummer da det ikke er synlig på nettsiden.
Du finner spesifisert moms for passeringer med ferje ved å logge inn på Min side. Finn passeringer og velg rapport over passeringer.
Faktura har blitt sendt til inkasso og avtalen har blitt fryst til innbetaling er mottatt.
Kontakt vårt kundesenter eller logg inn på www.fair.no
Bli med og test den nye appen for Flyt-kunder!
Kontakt oss