Kontakt Flyt
Slik kan du treffe oss
Flyt AS betjener i dag omtrent 850 000 kunder med til sammen over 1,1 millioner Flyt-brikker.
Flyt er et datterselskap av Gjensidige ASA.
Utgifter til bil og bilhold påvirker hverdagsøkonomien og vår hensikt er å bidra til at bilholdet blir billigere og enklere for deg som bileier.
Flyt krever inn bompasseringer, ferjepasseringer og bropasseringer Norden, på vegne av bompengeselskaper, ferjeselskaper, og broselskaper.
Vår avtale gir deg rabatter ved bompasseringer, ferjepasseringer og bropasseringer,
Flyt tilbyr brukervennlige betalingsløsninger og god kundeoppfølging
Som kunde i Flyt kan du enkelt administrere avtalen din gjennom en av våre selvbetjeningsløsninger, Appen Bilista og Minside/flyt.no, eller ved å kontakte våre dyktige kundebehandlere via telefon eller kontaktskjema for rask hjelp og god veiledning.
Vi er opptatt av å være tilgjengelige for våre kunder, enten du tar kontakt digitalt, via telefon eller via kontaktskjema.
Vi er hele tiden opptatt av å utvikle og ta i bruk teknologi som vil gjøre din kundeopplevelse enda bedre.
Vår visjon er å være den foretrukne leverandør av AutoPASS brikker.
Slik kan du treffe oss
Lov om virksomhetens åpenhet og arbeid med grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold
Administrasjonen i Flyt
Her finner du informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger