Hopp til innholdet

Bedriftskunde

Flyt AS krever inn bompenger for avtalekunder på vegne av operatør (bompengeselskapene).

Hva vil dette si for meg som avtalekunde?

Når du passerer bomstasjon på vei eller ferge vil passeringen registreres i din avtale hos Flyt.

Operatør behandler passeringene og sender belastningene til din avtale etter at alle rabatter er trukket ifra (rabatt, timesrabatt og månedstak).

Passeringsoversikt er tilgjengelig på Min side med det samme de registreres i avtalen.

Passeringene faktureres samlet fra Flyt.

Er din avtale belastet for en passering du ikke kjenner til? Ta kontakt med oss, så tar vi saken videre med operatør.

Missing alt

Vår ambisjon er å være din foretrukne leverandør av AutoPASS-avtaler og brikker i Norge.

Bedriftskunde

API Løsning

Vi lanserer en ny og brukervennlig API løsning til våre bedriftskunder.

Dere som bedriftskunde kan nå koble dere på vårt system og automatisk innhente opplysninger gjennom et API. Under finner dere informasjon om hvilke opplysninger som kan hentes ut.

Gjennom vårt API kan dere få tilgang til:

  • Kundenummer
  • Avtalenummer
  • Fakturanummer
  • Brikkenummer
  • Passeringssted (Bomstasjon)
  • Passeringsdato og -tid
  • Registreringstidspunkt i systemet
  • Totalpris
  • Moms
  • Moms %
  • Signalkode

Flyt ønsker å gjøre hverdagen til våre bedriftskunder enklere.

Med denne løsningen kan dere lettere fordele kostnader der de hører hjemme, velge eget oppsett i deres API og sortere etter eget behov.