Har du mottatt en slik e-post, sjekk følgende:
E-postvarsel
Har du mottatt e-post om at brikken din ikke leses ved passering? Noen kunder får nå varsel fra oss om at brikken ikke leses ved passering av bomstasjoner.
Har du mottatt e-post om at brikken din ikke leses ved passering? Noen kunder får nå varsel fra oss om at brikken ikke leses ved passering av bomstasjoner.
Har du mottatt en slik e-post, sjekk følgende:
1. Brikkenummeret oppgitt i e-posten er i overenstemmelse med det som står på brikken montert i kjøretøyet.
2. Brikken er festet øverst i frontruten til høyre for speilet. Dersom frontruten har ett skravert felt, er brikken festet inne i dette feltet? Om brikken ikke er montert korrekt, bestill nytt brikkefeste via vårt kontaktskjema. Flytt brikken og sjekk på MinSide etter ett par dager. Om brikken nå leses ved passering vil dette vises på MinSide med "Brikke" i passeringsoversikten.
3. Dersom brikken benyttes i annet kjøretøy enn det som er oppgitt i e-posten, vennligst logg inn på MinSide eller i vår app Bilista og oppdater din avtale.