I forbindelse med dette har vi nå sluttfakturert alle våre kunder i gammel systemløsning. Vi har sendt ut over 670 000 fakturaer i tillegg til overgang til ny MinSide.
Som alle andre bedrifter denne høsten har vi også en del sykefravær i forbindelse med oppstart i barnehage, skole og selvsagt Korona.
I en periode fremover vil det derfor være stor pågang hos vårt kundesenter.
Vi svarer deg så fort vi kan, og ringer alltid opp igjen om du har valgt "callback". Selv etter åpningstid.
For saker sendt via vårt kontaktskjema svarer vi vanligvis innen 1 arbeidsdag, med noe lengre behandlingstid på fakturaklage og ferjekorrigeringer.
For våre tidligere Vegamot kunder som ble overtatt den 1.11 og har sendt henvendelse direkte på mail til vegamot-kundeservice@flytpass.no vil behandlingstiden være noe lengre.
Fra mandag 21.11 vil denne mailadressen ikke lenger ta i mot nye henvendelser, og all kontakt skal skje via https://flytpass.no/service
Vi håper med dette at flere kunder vil velge å ta kontakt med oss på vårt kontaktskjema, slik at vi har mulighet til å svare også etter normal åpningstid.
Hvorfor har vi stor pågang?
Med bakgrunn i bompengereformen som ble vedtatt i 2015, måtte alle selskaper som innehar AutoPASS avtaler endre systemløsning. Det betyr at både vårt arbeids-system og MinSide måtte lages på nytt. Vi gikk live med nytt system den 12.10.